divendres, 7 de gener del 2011

Cançó grega


Jo sóc l'ala
l'ala Delta.
No sóc celta,
n'estic certa.
Ni de l'Ebre
no vull rebre.
Sóc de Creta,
pro(o)u discreta,
i alço el vol per ve(e)ure món.

M'acompanyen les que banyen ordenades
les que es banyen ordenades entre onades
ordenades entre onades fent el mort
COR1 Au, a bord! COR2: Au, a bord!
COR1: Amunt totes, amunt totes compatriotes.
COR 2:
Jo sóc l'ala
l'ala Delta
no sóc celta,
n'estic certa.
ni de l'Ebre no vull rebre.

ALFA (dr)
ALFA ( esq)
BETA (centre)
GAMMA (centre)
ÈPSILON (tots)
ETA (centre)
ZETA ( centre)
THÊTA ( esq+dr)
IOTA ( tots)

KAPPA ( centre)
MI (esq) NI (dr)
LAMBDA (dr)

M'acompanyen les que banyen ordenades
les que es banyen ordenades entre onades
ordenades entre onades fent el mort
Au, a bord! Au, a bord!

COR 1: Amunt totes, amunt totes compatriotes.
COR 2:
Jo sóc l'ala
l'ala Delta.
no sóc cela, n'estic certa.
Ni de l'Ebre no vull rebre.

KSI ( tots)
ÒMICRON ( tots)
PI ( centre)
RHÔ (centre)
SIG (esq) Ma (dr)
TAU (tots)
ÍPSILON (tots)
FI (centre)
KHI (dr)
PSI (esq)
OMEGA (tots)

GOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!
Gol gol gol gol gooooool!
Gol gol gol gol gol del cargol!
Cargol treu banya,
puja a l'Arca i guanya,
cargol, gol, gol
Cargol treu banya,
puja a l'Arca i guanya!
Gol gol gol gol gol
cargol treu banya
puja a l'arca i guanya!
Alfa, beta, gamma, delta i gol!
Èpsilon,
Zeta, eta, theta, iota, Kappa, lambda, mi,ni, Ksiiiii i gol!
Òmicron,
pi, rho sigma, tau i gol!
ípsilon,
fi, khi, psi i omega.

Jo sóc l'ala
l'ala Delta.
No sóc celta,
n'estic certa.
Ni de l'Ebre
no vull rebre.
Sóc de Creta,
pro(o)u discreta,
i alço el vol per ve(e)ure món.
M'acompanyen les que banyen ordenades
les que es banyen ordenades entre onades
ordenades entre ontades fent el mort
COR1: Au, a bord! COR 2:Au, a bord!
Amunt totes,
amunt totes
compatriotes.
Au, a bord
Au, a bord
Au, a bord
Au, a bord
compatriotes.